niedziela, 24 marca 2013

GRIZZLY BEAR


***

Kalendarzowa wiosna już nastała, tymczasem wokół wciąż sroga zima. Weekend spędziłam w Polanicy Zdrój, gdzie panowały iście syberyjskie warunki...

Idealnym okryciem na 10-stopniowe mrozy jest futerko, które wygrywa w takich warunkach z każdą puchową kurtką - przynajmniej z każdą przeze mnie posiadaną ;)
Jedynym pocieszeniem było słońce, które zdecydowanie poprawiało zimowy depresyjny nastrój ;)

***


***

According to calendar we already have spring, while there is still cold winter around... I spent this weekend in the mountains, in Polanica Zdrój, where truly Siberian weather conditions prevailed ...
The ideal coat for 10-degree frosts is a faux fur coat that wins in these conditions with each feather jacket - at least with any feather jacket I have ;)
The only consolation was the sun, which significantly improved the winter depressive mood...

*** 







***

futerko / faux fur coat: ONLY (%)
leginsy / leggings: @
sweter / jumper: ZARA (%)
botki / studded boots: RIVER ISLAND (%)
torebak / purse: vintage
rękawiczki / studded gloves: @
okulary przeciwsłoneczne / sunglasses: BRYLOVE (via ęą)
czapka / beanie: @

***


15 komentarzy:

  1. Świetny futrzak :) Kolor czapki fajnie komponuje się z kolorem ust. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja powoli przekonuję się do futerek. Świetny look.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie sie prezentuje taki zestaw.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. futrzak jest wspaniały:) zresztą całość mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tej czapce! Fajne futerko!

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba trochę za dużo wszystkiego z tą panterką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z umiarem zdecydowanie nie jest mi po drodze ;)

      Usuń
  7. ale ładnie! :) panterkowe gatki są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajj świetna stylizacja ! Jesteś piękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przejrzałam Twojego bloga i bardzo mi się tu podoba :) masz bardzo ciekawe stylizacje, a ta to już w w ogóle jest genialna :) futerko cudowne. dołączam się do tej witryny :) pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. faajnie wyglądasz!!

    zapraszam


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW, dla mnie jest IDEALNIE <3!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam aż pojawi się ten zestaw na modnej polce żebym mogła kliknąć go jako inspirację:D :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Futro jest niesamowite-efektowne i w ogóle...
    Całosć zdecydowanie na PLUS!

    OdpowiedzUsuń